الأحد، 22 أبريل، 2012

فيديو من يوتوب لتعلم محادثة صوتية باللغة الانجليزية عن English for Hotel and Tourism الانجليزية للفندقة والسياحة

تعلم كيف تتحدث باللغة الانجليزية عن English for Hotel and Tourism الانجليزية للفندقة والسياحة بسرعة وسهولة, فيديو فيه كلمات من أفلام بالانجليزية عن English for Hotel and Tourism الانجليزية للفندقة والسياحة , تعليم وتعلم جمل مسموعة في اللغة الانجليزية عن English for Hotel and Tourism الانجليزية للفندقة والسياحة بسهولة ودون صعوبة, تعلم أهم الكلمات الانجليزية التي تستعمل عند التكلم باللغة الانجليزية عن English for Hotel and Tourism الانجليزية للفندقة والسياحة في أمريكا وبريطانيا, تعلم محادثة بالانجليزية الأمريكية بخصوص English for Hotel and Tourism الانجليزية للفندقة والسياحة مع الصوت, أهم طرق مناقشة وكلام وحوار بالانجليزية مع الناس عن English for Hotel and Tourism الانجليزية للفندقة والسياحة , تحدث الانجليزية الأمريكية / البريطانية بسهولة. نطق جمل وكلمات بالانجليزية بخصوص English for Hotel and Tourism الانجليزية للفندقة والسياحة, تحميل بوور بوينت كلمات وجمل ومقالات الانجليزية عن English for Hotel and Tourism الانجليزية للفندقة والسياحة . أهم كلمات وطرق ووسائل تعلم الانجليزية من النت.


About "English for Hotel and Tourism":
LinguaTV offers an award winning Online-Video-Training which is designed for English learners and speakers at a intermediate level, who are employed in, or planning to work in the field of tourism. The basis of the course is a series of professionally produced videos which cover a range of professions in the hotel and restaurant industries. The focus of the videos, which were produced in cooperation with the hospitality association and a notable 5-star hotel chain, is on how employees in these fields communicate and deal with customers in a variety of typical work-related situations.

About the episode "Checking In"
Storyline: Tom Sanders has arrived at the Transnational hotel. After a long flight from San Francisco, he is happy to have arrived, but due to a problem with the booking system there is no double room available for him. Where will Tom go? You will find more fascinating episodes at

What you will learn:
• checking in a guest
• politely expressing confusion
• apologizing for booking errors
• compensating the guest
• explaining hotel services and amenities
• initiating small talk
• giving directions

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق