الثلاثاء، 10 أبريل، 2012

خطوات مهمة في تعلم اللغة اليابانية بسرعة وسهولة في وقت قصير



Important steps in learning Japanese easily and quickly

  1. Review! Review! Review! Make sure that you take the time to review things you have studied in the past, this will ensure that you remember every Japanese word and grammar rule you have studied before easily and quickly.
المراجعة, المراجعة ثم المراجعة. تأكد من أخذك للوقت الكافي لمراجعة الأشياء التي تعلمتها في الماضي. هذا سوف يساعدك على تذكر كل الكلمات اليابانية والقواعد اللغوية التي تعلمتها في الماضي بسهولة.
  1. It’s not a good idea to study on your own for more than 40 minutes at a time. Take regular breaks, get some fresh air and stretch your legs, this is one of the best ways to keep studying Japanese with enthusiasm and with great speed.
ليست فكرة جيدة أن تدرس بمفردك لمدة تفوق 40 دقيقة بشكل مستمر. قم بأخذ فترات استراحة و استنشق هواء نقيا أو استرخ قليلا. هذه من أفضل الطرق لكي تبقى مستمرا في دراسة اللغة اليابانية بحماس وبسرعة كبيرة.
  1. Don’t be in such a hurry to move up a level. Concentrate on the level you are at now, this will ensure that you learn Japanese more deeply and quickly.
لا تكن متسرعا للانتقال الى المستوى التالي, ركز على المستوى الذي أنت فيه الآن. هذا سوف يساعدك على تعلم اللغة اليابانية بعمق وبسرعة.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق